فایل استاد مصلحی راد - پژوهش عملیاتی ۲

سلام  

تصویر جزوه خانم کرمی تقدیم می گردد  لازم بذکر است جزوه درصورت امکان بصورت تایپ شده ارائه خواهد شد. 

 

قسمت اول    

 

قسمت دوم

نظرات 3 + ارسال نظر
عبدلی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ب.ظ

باعرض سلام و خسته نباشید
من از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی زیباشهر هستم که طبق قول خانم کرمی منتظر جزوه و سوالات تاریخ تحلیلی صدر اسلام (استاد نجفی ) هستم و کلاسها تعطیل شده و من جزوه این درس را ندارم لطفا با توجه به نزدیکی امتحانات در صورت امکان جزوه مذکور را در وبلاگ خود قرار دهید
با تشکر -عبدلی

نهال سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام جزوه ی پژوهش فوق العاده راحت و زیبا نوشته شده بود تو این دوران کرونا و نداشتن کلاس و جزوه خیلی به دردم خورد ممنونم موفق باشید اجرتون با خدا

علی دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 06:38 ب.ظ

برای من جزوه پژوهش باز نمیشه چرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد